IP-range PLUS abonnement

Lopen u en uw collega's binnen uw organisatie bij de uitvoering van de werkzaamheden regelmatig tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een vraagbaak en een goede databank waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Stichting Migratierecht Nederland biedt antwoord voor uw vragen in de vorm van het IP-range PLUS abonnement (dat bestaat sinds 2020).

IP-range plus vragendienstIn dit abonnement kunt u gebruik maken van de Vragendienst en heeft u toegang tot onze kennisdatabank Migratieweb. Wij bieden met het IP-range PLUS abonnement bedrijven en organisaties de mogelijkheid om (maximaal) tien vragen (per jaar) te stellen aan de Vragendienst van SMN. Voor dit abonnement geldt dat het mogelijk is om met meerdere personen tegelijk gebruik te maken van Migratieweb. De standaard is hierbij tien gelijktijdige sessies, maar uitbreiding is mogelijk.

Kwartaalabonnement
Twijfelt u of een IP-range PLUS abonnement wat voor uw organisatie is? SMN biedt de mogelijkheid om een abonnement per kwartaal af te sluiten. Gedurende het kwartaal kunt u maximaal drie vragen stellen. Het kwartaalabonnement eindigt automatisch.

Nieuwsgierig naar de abonnementen?
Neem voor meer informatie contact op via abonnementen@stichtingmigratierecht.nl. Een offerte aanvragen kan via de knop in de kolom aan de rechterkant.