Migratierecht-strippenkaart

Lopen u of uw collega's zo nu en dan bij de uitvoering van de werkzaamheden tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een vraagbaak of een goede databank waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Stichting Migratierecht Nederland biedt de mogelijkheid uw vragen te beantwoorden via de Migratierecht-strippenkaart.

Een Migratierecht-strippenkaart is ideaal als uw organisatie af en toe tegen een aan het migratierecht gerelateerde vraag aanloopt. Ook als u voor kortere tijd toegang tot Migratieweb wilt hebben zonder een kwartaal- of jaarabonnement af te willen sluiten is de strippenkaart een goed alternatief. Migratierecht-strippenkaart-vind-uw-antwoorden
Met dit abonnement, dat uit drie strippen bestaat, kunt u een strip inzetten om of een vraag te stellen aan de Vragendienst van Stichting Migratierecht Nederland of een maand toegang te krijgen tot Migratieweb.

Nieuwsgierig naar de abonnementen?
Neem voor meer informatie contact op via abonnementen@stichtingmigratierecht.nl. Een offerte aanvragen kan via de knop in de kolom aan de rechterkant.