IP-range (plus) abonnement

Loopt u binnen uw organisatie bij de uitvoering van de werkzaamheden tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een vraagbaak of een goede database waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Stichting Migratierecht Nederland (SMN) biedt de antwoorden voor uw vragen in de volgende twee abonnementsvormen.

IP-range PLUS
SMN start in 2020 met een nieuwe abonnementsvorm: het IP-range PLUS abonnement, dat wij aanbieden als pilot. In dit abonnement kunt u gebruik maken van de Vragendienst en heeft u toegang tot onze kennisdatabank Migratieweb. Wij bieden met het IP-range PLUS abonnement bedrijven en organisaties de mogelijkheid om (maximaal) tien vragen (per jaar) te stellen aan de Vragendienst van SMN.

IP-range
Een regulier IP-range abonnement geeft u toegang tot Migratieweb.

Voor beide abonnementen geldt dat het mogelijk is om met meerdere personen tegelijk gebruik te maken van Migratieweb. De standaard is hierbij tien gelijktijdige inlogs maar uitbreiding is mogelijk.

Nieuwsgierig naar de abonnementen?
Neem voor meer informatie contact op via ons algemene e-mailadres. Een offerte aanvragen kan via de buttons in de kolom aan de rechterkant of onderstaand.