IP-range abonnement

Lopen u en uw collega's binnen de organisatie bij de uitvoering van de werkzaamheden regelmatig tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een goede databank waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Stichting Migratierecht Nederland biedt uitkomst met een IP-range abonnement, waarmee u met meerdere personen binnen de organisatie tegelijkertijd gebruik kunt maken van Migratieweb. De standaard is hierbij tien gelijktijdige sessies, maar uitbreiding is mogelijk. Ip-range

Kwartaalabonnement
Twijfelt u of een IP-range abonnement wat voor uw organisatie is? Stichting Migratierecht Nederland biedt de mogelijkheid om een abonnement per kwartaal af te sluiten. Het kwartaalabonnement eindigt automatisch.

Nieuwsgierig naar de andere abonnementen?
Als u naast toegang tot Migratieweb ook vragen wilt stellen aan onze Vragendienst, neemt u dan een kijkje bij ons IP-range (PLUS) abonnement.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via abonnementen@stichtingmigratierecht.nl. Een offerte aanvragen voor een IP-range abonnement kan via de knop in de kolom aan de rechterkant.