IP-range abonnement

Lopen u en uw collega's binnen de organisatie bij de uitvoering van de werkzaamheden regelmatig tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een goede database waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Stichting Migratierecht Nederland (SMN) biedt uitkomst met een IP-range abonnement, waarmee u met meerdere personen binnen de organisatie tegelijkertijd gebruik kunt maken van Migratieweb. De standaard is hierbij tien gelijktijdige inlogs maar uitbreiding is mogelijk.

Kwartaalabonnement
Twijfelt u of een IP-range abonnement wat voor uw organisatie is? SMN biedt de mogelijkheid om een abonnement per kwartaal af te sluiten. Het kwartaalabonnement eindigt automatisch.

Nieuwsgierig naar de andere abonnementen?
Als u naast toegang tot Migratieweb ook vragen wilt stellen aan onze Vragendienst, neemt u dan een kijkje bij ons IP-range (PLUS) abonnement.
Voor meer informatie over de andere abonnementen kunt u contact opnemen via ons algemene e-mailadres. Een offerte aanvragen voor een IP-range abonnement kan via de button in de kolom aan de rechterkant of onderstaand.