Migratieweb-abonnement

Loopt u bij de uitvoering van uw werkzaamheden tegen vragen aan die aan het migratierecht gelinkt zijn? Mist u hierbij een goede databank waarin alle informatie omtrent het reguliere migratierecht en aanverwante onderwerpen te vinden is? Vind uw antwoorden met behulp van het Migratieweb-abonnement van Stichting Migratierecht Nederland.

Met dit jaarabonnement heeft u, op persoonlijke titel, toegang tot onze kennisdatabank Migratieweb.Migratieweb-abonnement

Zoekt u een niet-persoonsgebonden abonnement op Migratieweb, kijk dan eens bij ons IP-range abonnement of IP-range PLUS abonnement.

Kwartaalabonnement
Twijfelt u nog of een Migratieweb-abonnement wat voor u is? Het abonnement is ook per kwartaal af te sluiten. Het kwartaalabonnement eindigt automatisch.

Nieuwsgierig naar de abonnementen?
Neem voor meer informatie contact op via abonnementen@stichtingmigratierecht.nl. Een offerte aanvragen kan via de knop in de kolom aan de rechterkant.